szkolenia gastronomiczne - zobacz zdjęcia
loga
nag
left
left
 
center

Opinie uczestników

Opinia na temat szkolenia „KUCHARZ - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kucharza. Nowe trendy sztuki kulinarnej”

Katarzyna Herba - właściciel, Pensjonat Radzik, Kołobrzeg
"Szkolenie, w którym miałam przyjemność być uczestnikiem, moim zdaniem było
fantastycznie przygotowane. Strona praktyczna, jak i merytoryczna była również na wysokim poziomie. Oczekuję na kolejne propozycje szkoleń."


Opinia na temat szkolenia „KUCHARZ - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kucharza. Nowe trendy sztuki kulinarnej”

Irena Broniecka - właściciel, Restauracja „Złota Podkowa”, Przejazdowo, woj. pomorskie
"W dniach 19-21 marca 2007r. uczestniczyłam w szkoleniu specjalistycznym w zawodzie kucharza zorganizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki S.A.
Szkolenie co warto podkreślić miało charakter praktyczno- warsztatowy.
Szeroki program szkolenia - prowadzonego przez trenera o dużej wiedzy teoretycznej i praktycznej - obejmujący nowe techniki i nowoczesne technologie gotowania, nowoczesne technologie kulinarne potraw, w połączeniu z udostępnionymi nam nowoczesnymi urządzeniami kuchennymi sprawiły, że doznałam pełnej satysfakcji zawodowej.
Wysoki poziom szkolenia jakie odbyłam, po raz kolejny, uwidoczniło mi konieczność stałego podnoszenia wiedzy zawodowej i kwalifikacji. Na dzisiejszym dynamicznym rynku gastronomiczny nie sposób funkcjonować i konkurować bez ustawicznego zdobywania nowoczesnej wiedzy i umiejętności.
Szkolenia jakie PART organizuje wychodzą tym oczekiwaniom naprzeciw.
Mam nadzieję, że szkolenia tego typu będziecie Państwo w przyszłości dalej organizować, a ja uczestniczyć."



Opinia na temat szkolenia „KUCHARZ - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kucharza. Nowe trendy sztuki kulinarnej”

Krzysztof Dembiński - Kucharz, Centrum Tenisowe Kortowo w Poznaniu
"W dniach 05-07.03.2007 r. brałem udział w szkoleniu organizowanym w Świeciu przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki S.A. Jestem kucharzem od kilku lat i dzięki szkoleniu PARTmogłem spotkać się z kucharzami z różnych stron Polski i wymienić się doświadczeniami.
Szkolenie było dla mnie bardzo interesujące, ponieważ poszerzyło moją wiedzę odnośnie trendów w gastronomii. Tego typu szkolenia pozwalają ulepszać umiejętności, ale także pokazują na co należy zwracać uwagę w tej dziedzinie.
Program zajęć był obszerny i zróżnicowany. Organizację szkolenia także oceniam pozytywnie."



Opinia na temat szkolenia „MENEDŻER GASTRONOMII - kurs menedżerski dla kadry kierowniczej obiektów hotelarsko-gastronomicznych”

Agnieszka Kowal - Hotel Menedżer, Centrum Tenisowe Kortowo w Poznaniu
"W dniach 21-23.03.2007 r. brałam udział w szkoleniu organizowanym w Świeciu przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki S.A. Szkolenie w praktyczny sposób przedstawiło możliwości technologiczne, podstawowe zasady prawidłowego funkcjonowania obiektów gastronomiczno- hotelarskich w aspekcie prawnym, gospodarczym i społecznym. Z pewnością podniosło moje kompetencje menedżerskie. Organizację i przebieg szkolenia uważam za udany i dziękuję organizatorom za opiekę merytoryczna i czuwanie nad całością."


Opinia na temat szkolenia „KUCHARZ - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kucharza. Nowe trendy sztuki kulinarnej” oraz "KELNER - szkolenie specjalistyczne w zawodzie kelnera"

Barbara Kawka - Kucharz, firma PROFINES, Lidzbark
Agnieszka Angerhoefer - Kucharz, firma PROFINES, Lidzbark
Bożena Piotrowska - Kucharz, firma PROFINES, Lidzbark
Milena Kordalska - Kelner, firma PROFINES, Lidzbark
Piotr Gapiński - Kelner, firma PROFINES, Lidzbark
Ewelina Sadowska - Kelner, firma PROFINES, Lidzbark

"Szkolenia odbyły się w sposób profesjonalny. Prowadzący posiadali wiedzę na bardzo wysokim poziomie. Potrafli zainteresować wszystkich uczestników. Należy podkreślić fakt, iż oprócz teorii było sporo zajęć praktycznych, co z pewnością podnosi poziom szkolenia. Sposób w jaki prowadzący prowadzili szkolenia był bardzo ciekawy. 
Z całą pewnością wszyscy wynieśliśmy bardzo dużą wiedzę na temat obsługi gości. Jedynym mankamentem, jaki podkreślają zgodnie wszyscy uczestnicy, był zbyt krótki czas trwania szkolenia."



Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE” 

Justyna Kałabuk - Menedżer Hotelu, Hotel Klubowo-Konferencyjny "Smolarnia" w Trzciance
"Chciałabym podzielić się opinią moją i koleżanek o szkoleniu, w którym wziełyśmy udział_Większa sprzedaż. Szkolenie zarówno od strony merytorycznego ujęcia tematu jak i organizacji było przygotowane perfekcyjnie. Jesteśmy bardzo zadowolone z uczestnictwa w szkoleniu. Bardzo dziekujemy za opiekę organizatorom i w przyszlosci skorzystamy z usług tak solidnego partnera."


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE” 

Joanna Stypa-Loręnc - Marketing Manager Hotel PATIO we Wrocławiu
"Biorąc udział w wielu szkoleniach z branży hotelarskiej pierwszy raz spotkałam się z tak profesjonalnym podejściem do tematu szkolenia. Większość ze szkoleń prowadzona jest stricte książkowo przede wszystkim na podstawie wiedzy teoretycznej, która nierzadko niewiele ma wspólnego z praktycznym prowadzeniem przedsiębiorstwa lub działaniami marketingowymi.
W przypadku tego szkolenia zostałam mile zaskoczona zasobem wiedzy praktycznej, ktorą posiadali prowadzący, sposobem komunikacji z uczestnikami oraz sposobami przekazywania tej wiedzy. Mimo, iż w tematach poruszanych na szkoleniach nie jestem osoba niekompetentną - bardzo wiele z zagadnień wydalo mi sie nowych, a co najważniesze do praktycznego wykorzystania w pracy zawodowej.
Najciekawsze wydały mi sie kwestie przybliżające pozycjonowanie stron internetowych oraz sposób sprawdzenia ich popularności w internecie. Szczegóły dotyczące tworzenia stron www rownież spowodowały świadomość popełnionych błędow w firmie.
Materiały szkoleniowe bardzo przejrzyste i zgodne z prezentacją. Organizacja szkolenia w moim mniemaniu również bez zarzutu."



Opinia na temat szkolenia „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM” 

Elżbieta Dreżewska - Kierownik Hotelu DENDRON w Suchedniowie
"W dniach 17-18 pażdziernika 2006 r. miałam możliwość wzięcia udziału w
szkoleniu o tematyce SPRAWNE ZARZĄDZANIE PMS zorganizowanym przez PART w Poznaniu. Każde zagadnienie poruszane na szkoleniu bardzo mnie zainteresowało,
ponieważ zaczęłam pracę w nowej dla mnie dziedzinie hotelarstwie, co wiąże
się również z turystyką i planowaną gastronomią. Zarówno materiały
szkoleniowe jak i organizację w czasie szkolenia oceniam bardzo dobrze.
Muszę również podkreślić super sprawną organizację przed szkoleniem.
"


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE”

Witold Koziorowski - Prezes biura podróży "DUO-TOUR" Sp. z o.o., Lubin
"Szkolenie oceniam na dość owocne. Pierwszy dzień dotyczył przede wszystkim hoteli - ja reprezentuję biuro podróży. W przyszłości chciałbym aby było ono skierowane do konkretnych podmiotów.
Drugi dzień b. owocny i informacje zawarte w szkoleniu przydatne dla wszystkich uczestników.
Materiały szkoleniowe oraz organizację szkolenia oceniam na piątkę."



Opinia na temat szkolenia „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM” 

Natalia Rembowska - Kierownik Hotelu, Hotel Restauracja MORENA, Mosina
"Organizacja szkolenia oraz materiały szkoleniowe zostały przygotowane profesjonalnie.
Wykładowcy byli przygotowani merytorycznie i w przystępny sposób przekazali swoją wiedzę.
Nie wyodrębnię tu żadnego najbardziej ciekawego zagadnienia, gdyż całość zagadnień szkoleniowych była dla mnie bardzo interesująca. W trakcie szkolenia nasunęło się dużo spraw i tematów, którymi należałoby się zająć w naszym obiekcie."



Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE” 

Adam Wysocki - Kierownik Sprzedaży i Marketingu Hotel Zdrojowy "PRO-VITA", Kołobrzeg
"Moja ocena szkolenia jest bardzo pozytywna. Miałem możliwość uczestniczenia już w wielu różnych szkoleniach i „Większa sprzedaż” wyróżnia się na ich tle bardzo wyraźnie. Na moją wysoką opinię wpłynął przede wszystkim fakt, iż wiedza przekazana przez prowadzących ma bardzo duże praktyczne przełożenie na wykonywaną przeze mnie pracę. Podejście do tematu było bardzo profesjonalne i wyczerpujące. Z Poznania wyjechałem z mnóstwem nowych pomysłów i sugestii dotyczących sprzedaży przez Internet. Za szczególnie interesujące uznałem zagadnienia prezentowane podczas drugiego dnia szkolenia, dotyczące funkcjonalności stron www, zasad ich pozycjonowania oraz możliwości sprzedaży miejsc hotelowych przy wykorzystaniu narzędzi internetowych.
Materiały szkoleniowe są dla mnie dużą pomocą we wdrażaniu pomysłów i zasad, o których dowiedziałem się na szkoleniu. Stanowią ciekawe podsumowanie wiedzy przekazanej przez prowadzących, jak również przypomnienie zakresu szkolenia.
Do organizacji nie mam żadnych uwag z wyjątkiem opisu drogi dojazdu do hotelu. Mieszkałem w Poznaniu 2 lata, a mimo to miałem problem, by przy wykorzystaniu informacji ze strony PART trafić szybko na miejsce. "


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE” oraz „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM”

Karolina Kuś - Właściciel hotelu "Pod Czarną Różą", Toruń
"Szkolenia w ramach projektu "Twoja wiedza - Twój sukces" spełniły moje oczekiwania. Przygotowanie techniczne i organizacja szkolenia były bardzo solidne. Już przed szkoleniem otrzymałam informacje wstępne, abym mogła zapoznać się z problematyką szkolenia, a kolejne materiały pobrane na miejscu pozwoliły na usystematyzowanie wiedzy nabytej podczas 2 dni wykładów i stanowią dla mnie na przeszłość bazę zebranych informacji. Ogromnym plusem były osoby prowadzące wykłady, które cechowała wiedza nie tylko teoretyczna, ale również praktyczna. Dzięki temu, że znajomość tematyki łączy się z ich codzienna pracą bardzo wnikliwie i profesjonalnie przekazywali swoja wiedzę. Obok wykładów dużo czasu poświecono na dyskusję, warsztaty, studia przypadków, a przede wszystkim na odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników. Zdaję sobie sprawę, że moja firma może funkcjonować o wiele efektywniej, a dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy i wyciagnięciu wniosków wiem jak to zrobić!
Jestem zainteresowana kolejnymi szkoleniami, dlatego w styczniu zamierzam odbyć kolejne, aby poszerzyć moją wiedzę z zakresu pozyskiwania funduszy z UE."



Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE”

Hanna Stasiak – Specjalista ds. marketingu HOTEL SPA FALTOM w Rumi
„Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu WIĘKSZA SPRZEDAŻ, które było zorganizowane w Gdyni.
Wszystko było bardzo profesjonalnie przygotowane (materiały szkoleniowe podzielone na skrypt wprowadzający i kurs podstawowy), wszystko zebrane w tematycznym segregatorze z poręczną teczką. Każdy uczestnik kursu otrzymał identyfikator i komplet długopisów (to rzeczy może bardziej przyziemne, jednakże bardzo pomocne.) Jestem pod wrażeniem ogólnej organizacji szkolenia przez PART.
Na szkoleniu było poruszanych bardzo dużo kwestii. Uczestnicy dyskutowali na temat zalet i wad korzystania z zewnętrznych kanałów sprzedaży internetowej oraz praktycznych aspektów współpracy z portalami. Osobiście uważam, że najciekawszym panelem dyskusyjnym był własny portal internetowy jako skuteczne narzędzie promocji i sprzedaży usług. Dzięki case-study i luźnej dyskusji dowiedziałam się o nowych możliwościach i zastosowaniach dla Internetu. Dzięki takiemu impulsowi postanowiłam wprowadzić w naszym Hotelu pomysły na innowacyjność Internetu.
Osoby prowadzące zwracały uwagę na dopasowanie własnego portalu do specyfiki oferowanych usług i oczekiwań klientów. Najważniejsze jest przemyślenie sprawy i stworzenie własnego (firmowego) portalu internetowego, aby promował nasze usługi i prowadził sprzedaż on-line i off-line. Dowiedziałam się jakimi narzędziami mogę dysponować, jeśli chodzi o kwestię analizy i wsparcia sprzedaży całego portalu. Już pierwszego dnia po szkoleniu osobiście zastosowałam kilka z takich narzędzi i jestem pod wielkim wrażeniem pozyskanych wyników.
Internet to potężne narzędzie w ręku specjalisty d/s marketingu. Zamierzam z niego korzystać, uwzględniając wszystkie znane mi aspekty.”
 


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE”

Łukasz Grobelny – Właściciel Hotelu Lech w Poznaniu
„Szkolenie dotyczyło spraw bardzo ważnych dla każdego podmiotu branży turystycznej i hotelarskiej - sprzedaży poprzez systemy rezerwacyjne, działanie platform rezerwacyjnych, hotelowe programy rezerwacji on-line.
Zajęcia w pierwszym dniu szkolenia były dobrym przygotowaniem do dnia drugiego, który moim zdaniem był dniem naprawdę bardzo ciekawym poruszającym samo sedno zagadnień.
Bardzo dobrym sposobem było prowadzenie zajęć, niejako na „ żywym organizmie” tj. w oparciu o strony WWW podmiotów, których przedstawiciele byli uczestnikami zajęć. Warty podkreślenia był sposób prowadzenia zajęć przez młodych wykładowców. Szczególnie w drugim dniu, kiedy prowadzący stał się dla nas doskonałym przewodnikiem po środowisku portali internetowych.
Prowadzący byli doskonale zorientowani w temacie. Sposób przekazu ciekawy. Można było uzyskać odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, dotyczące portali internetowych i stron WWW.
Zajęcia prowadzone były w bardzo dobrych warunkach: miejsce, sala wykładowa, przerwy kawowe oraz przerwy obiadowe.
Organizacja szkolenia, od momentu zgłoszenia chęci uczestnictwa do samego szkolenia, bardzo dobra. Osoby do kontaktu sympatycznie potrafiły wyjaśnić wszelkie wątpliwości i były bardzo pomocne.”
 


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE”

Jacek Jarczak – informatyk-programista Almatur-Opole Sp. z o.o.
„Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób ciekawy i praktyczny. Większość przykładów omawianych podczas tych 2 dni było autentycznymi problemami, z którymi zetknęli się albo prowadzący, albo uczestnicy. Szkolenie podzielono wyraźnie na dwie części. Trenerom udało się przekazać meritum każdego z podrozdziałów, ale w stopniu podstawowym. Do zgłębienia tematu i dokładnej analizy potrzeba znacznie więcej godzin nauki i praktyki.
Ponieważ przyjechałem na szkolenie z pewnym określonym celem poznania działania systemów rezerwacyjnych on-line, stąd oczywiście ten temat najbardziej mnie interesował. Oprócz niego było sporo ciekawych informacji, jak chociażby obszerny temat pozycjonowania i narzędzi, które ułatwiają analizę pozycji w różnych wyszukiwarkach.”
 


Opinia na temat szkolenia„WIĘKSZA SPRZEDAŻ – NOWOCZESNE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY POPRZEZ SYSTEMY REZERWACYJNE”

Joanna Kuczyńska – starsza recepcjonistka ds. rezerwacji Hotel Reytan z Warszawy
„Szkolenie było świetnie przygotowane i prowadzone. Wykładowcy korzystali z własnych doświadczeń, zarówno pozytywnych jak i negatywnych, co pozwalało lepiej zobrazować temat. Materiały szkoleniowe były pomocne, dobrym pomysłem było udostępnienie ich przed szkoleniem, aby wyrównać poziom wiedzy uczestników.
Dla mnie najbardziej przydatny był wykład o zarządzaniu wewnętrznym portalem i praktyczne wskazówki tego dotyczące. Zamierzam je wykorzystać w mojej pracy. Mam nadzieję, skorzystać jeszcze w przyszłości z innych szkoleń organizowanych przez PART.”
 


Opinia na temat szkolenia „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM”

Danuta Uljasz – Właściciel firmy DAMIR, buduje pensjonat w Gdyni
„Moim zdaniem szkolenie jest bardzo dobre. Na pewno wykorzystam wiedzę zdobytą na szkoleniu w projektowaniu i późniejszym zarządzaniu swoim niedużym pensjonatem. Dowiedziałam się o pewnych rozwiązaniach, o których wcześniej nie miałam pojęcia, a które na pewno wpłyną na jakość moich usług, a co za tym idzie na ich ilość i korzyści z tego płynące.” 


Opinia na temat szkolenia „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM”

Aneta Kowalczuk – Dyrektor Gościńca Rowokół w Słupsku
„Uważam, że szkolenie było profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzone. Informacje przez prowadzących były przekazane w ciekawy i w przystępny sposób nawet dla osoby początkującej w branży hotelarskiej. Pierwszy dzień było to typowe wprowadzenie i zaznajomienie z tematem, drugi natomiast bardziej interesujący - odnosił się do konkretnych możliwości praktycznego wykorzystania PMS w hotelarstwie, możliwości sprawnego wdrożenia danego systemu i zarządzania nim w całym obiekcie.
Najbardziej interesujące były informacje na temat możliwości nawiązania kontaktów z przedstawicielami systemów hotelowych, jak poprowadzić sprawnie rozmowę wstępną, co egzekwować i na co zwrócić uwagę w zaproponowanej ofercie, a w rezultacie jak wybrać najpraktyczniejszy system dla naszego obiektu, jak go wdrożyć i czerpać z niego korzyści.
Zarówno materiały szkoleniowe, jak i organizację oceniam bardzo dobrze. Materiały udostępnione każdemu uczestnikowi sporządzone były w czytelny i przejrzysty sposób, a liczne przykłady umożliwiały poszerzenie wiedzy na interesujący mnie temat.”
 


Opinia na temat szkolenia „SPRAWNE ZARZĄDZANIE – PMS ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZARZĄDZANIA HOTELEM, OBIEKTEM GASTRONOMICZNYM I OBIEKTEM TURYSTYCZNYM”

Adam Krużycki – inwestor z Gdyni planujący budowę obiektu hotelowego
„W szkoleniu uczestniczyłem jako przyszły inwestor, który chce wykorzystywać systemy informatyczne w zarządzaniu hotelem. Podstawowe informacje przekazane w trakcie szkolenia zostaną wykorzystane już na etapie projektowania obiektu. Wszystko co nazywa się nowymi technologiami w hotelarstwie zostało omówione i przekazane przez wykładowców w sposób zrozumiały i komunikatywny. Mnie szczególnie zainteresowały dokładnie wykazane korzyści wynikające z zastosowanie systemów informatycznych, co pozwoli mi później wybrać odpowiedni dla mnie program obsługujący mój hotel.
Miła i sprawna obsługa oraz bezpośredni kontakt organizatorów podnosi komfort uczestnictwa w tego typu szkoleniach. Mam nadzieję, że będzie tak samo na następnym szkoleniu, na które już się zapisałem.”
center
stopka
PARP PART EFS EU DKG